LOGO-removebg-preview
دسته‌ها
خدمات

نصب و راه اندازی

یکی از فازهای مهم اجرایی در پروژه های آب و فاضلاب، نصب و راه اندازی این سیستم ها به طریقی است که علاوه بر تامین استانداردهای فنّی مربوطه، تعمیرات و نگهداری آتی را سهل و آسان نماید و از سوی دیگر حداقل هزینه را بر این فاز اجرایی تحمیل کند.
در پروژه های کوچک معمولاً عملیات نصب و راه اندازی توسط سازنده صورت می پذیرد ولیکن در پروژه های بزرگ (دبی بیش از 4000 مترمکعب در روز)، عمدتاً این عملیات از طریق شرکت ثالث و طبق نظرات و طراحی کارشناسان، و اجرا توسط تکنسین های مجرب در این حوزه انجام می شود.

عملیات نصب و راه اندازی کلیه سیستم های تصفیه فاضلاب و آب در تصفیه هوشمند آویسا توسط دپارتمان تخصصی در این شرکت، متشکل از کارشناسان تاسیسات و فرایند و تیم اجرایی زبده و مجرب بر مبنای اصول اساسی فنّی و اجرایی انجام می شود که علاوه بر تامین نیازهای اساسی کارفرمایان و صاحبان تصفیه خانه ها از نقطه نظر فنّی، هزینه های عملیاتی این بخش را به طرز چشمگیری کاهش می دهد.

رعایت موازین فنّی

در یک تصفیه خانه یا پکیج تصفیه فاضلاب خواه بزرگ یا کوچک، عملیات نصب و راه اندازی باید بر اساس اصول اساسی فنّی و مهندسی انجام پذیرد تا علاوه بر مستندسازی کلیه مراحل، از صحت نصب اطمینان لازم کسب شود. رعایت استانداردهای ارائه شده از سوی مراجع ذیصلاح، اولویت اصلی  این شرکت است.


کاهش هزینه های اجرایی

عملیات تاسیساتی عموماً بخش بزرگی از هزینه ها را بر صاحبان تصفیه خانه ها تحمیل می نماید. بررسی دقیق شرایط محلی و ارائه راهکارهای اختصاصی توسط تیم تخصصی این شرکت موجب کاهش چشمگیر هزینه های عملیاتی مرتبط با فاز نصب و راه اندازی می گردد.


گستره فراگیر عملیات

نصب و راه اندازی سیستم های تصفیه کوچک و بزرگ، تفاوت های اساسی با یکدیگر دارند که آگاهی از جزئیات آن مستلزم دانش فنّی و تجربی متولیان این امر می باشد. دپارتمان نصب و راه اندازی تصفیه هوشمند آویسا به جهت انجام پروژه های مختلف عظیم و کوچک و نظارت کارشناسان تاسیساتی و فرایندی بر عملیات اجرایی، توانایی اجرای عملیات نصب و راه اندازی انواع سیستم های تصفیه با ظرفیت های مختلف را دارد.


عیب یابی و رفع نقوص

برخی از سیستم هایی که پیشتر نصب و راه اندازی شده اند، دارای نواقصی هستند که برای صاحبان تصفیه‌خانه ها از نقطه نظر تعمیر و نگهداری، مشکل آفرین هستند. تیم نصب و راه اندازی این شرکت آماده عیب یابی و رفع نقص در مرحله نصب کلیه سیستم های تصفیه آب و فاضلاب می باشد.


نصب و راه اندازی سیستم های نوین تصفیه

فرایندهای نوین تصفیه آب و فاضلاب دارای پیچیدگی های ذاتی هستند که این امر در مرحله نصب و راه اندازی آن ها نیز کاملاً مشهود است. متخصصین دپارتمان نصب و راه اندازی این شرکت علاوه بر توانایی در نصب اصولی چنین فرایندهایی، سیستم ها را بر اساس مبانی مهندسی ارائه شده توسط سازندگان و تجارب کاری خود راه اندازی می نمایند.


هوشمند سازی فرایندهای موجود

اتوماسیون و هوشمند سازی، فرایندی کاملاً تخصصی است که به جهت هزینه های نسبتاً بالای آن، نیازمند بررسی‌ و طراحی کارشناسان کنترل و ابزار دقیق می باشد. کارشناسان این حوزه در دپارتمان تخصصی این شرکت پس از انجام بازرسی های محلی دقیق و بررسی الگوریتم های مختلف کنترل، اقدام به ارائه بهترین راهکار هوشمند سازی برای سیستم های تصفیه مختلف می کنند.


حداقل زمان اجرا

یکی از پارامترهای مهم برای صاحبان تصفیه خانه ها کمبود زمان اجرایی است. عمدتاً تاخیر در فازهای اجرایی قبلی موجب کاهش زمان برای عملیات نصب و راه اندازی می شود. این شرکت بر اساس تعهد خود در خصوص همکاری مستمر با کارفرمایان محترم در کلیه مراحل در کنار صاحبان سیستم های تصفیه فاضلاب و آب قرار می گیرد تا نگرانی های مالی و زمانی در این رابطه، مرتفع گردد.

4.3/5 - (29 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل