بهره برداری تصفیه خانه

بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب و آب

مدیریت هزینه های بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب و آب و تعمیرات و نگهداری آن ها، به کار گماردن پرسنل متبحر و دستیابی به استانداردهای سختگیرانه سازمان حفاظت محیط زیست همواره برای مسئولین تصفیه‎خانه‎های آب و فاضلاب و صاحبان صنایع، معضل بزرگی محسوب می شود. این بدان معناست که مسئولین امر به جای تمرکز بر روی اهداف اصلی خود می‌ بایست هزینه، انرژی و زمان زیادی برای رفع مشکلات موجود در تصفیه خانه های آب و فاضلاب صرف کنند.
تجهیزات پیشرفته، پرسنل متخصص و تجربیات موفق تیم بهره برداری تصفیه هوشمند آویسا در حوزه تصفیه‌خانه های خصوصی و دولتی شهری و صنعتی، این موانع را رفع نموده است.

 

بهره برداری تصفیه خانه

مدیریت تصفیه خانه و بهره برداری بهینه از فرایند

کلیه تصفیه خانه های آب و فاضلاب، مشتمل بر واحدهای فرایندی مختلفی هستند که اطلاع دقیق از عمکلرد و مشکلات آن ها برای دستیابی به راندمان حداکثر تصفیه خانه، ضروری است. کارشناسان و بهره برداران این شرکت بر مبنای منابع علمی معتبر و تجارب پیشین خود، بالاترین راندمان را برای هر نوع تصفیه خانه ای تضمین می کنند.


بهره برداری تصفیه خانه

کاهش هزینه های نگهداری و بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب و آب

عدم آگاهی از کارکرد تجهیزات و مواد مصرفی در تصفیه خانه ها، موجب افزایش هزینه های مرتبط با نگهداری و بهره‌برداری تصفیه خانه فاضلاب و آب می گردد. کارشناسان بهره برداری این شرکت با بررسی دقیق فرایند و تجهیزات و انجام عملیات نگهداری دوره ای، هزینه های گزاف مربوط به این بخش را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.


بهره برداری تصفیه خانه

مدیریت پرسنل تصفیه خانه

بهره برداری تصفیه خانه آب و فاضلاب، تخصص های گوناگونی را مطالبه می کند که مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی مناسب برای هدایت این افراد در نهایت کاهش هزینه ها و افزایش راندمان تصفیه خانه را به همراه خواهد داشت. تخصص مدیریتی این مجموعه در حوزه تصفیه خانه های آب و فاضلاب این امر را تسهیل نموده است.


بهره برداری تصفیه خانه

ارائه خدمات به انواع تصفیه خانه ها

تصفیه خانه های مختلف، فرایندها و واحد های مختلفی نیز دارند. آشنایی کامل تیم بهره برداری آویسا از کلیه تجهیزات و فرایندها، پوشش کامل فنّی از تمامی انواع تصفیه خانه های آب و فاضلاب از جمله پکیج های ساده تصفیه تا تصفیه خانه های بزرگ شهری و صنعتی را برای کارفرمایان فراهم آورده است.


بهره برداری تصفیه خانه

ارائه گزارشات فنّی و تخصصی

کارفرمایان و مسئولین تصفیه خانه و کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست از جمله مخاطبان گزارش های عملکردی و فرایندی تصفیه خانه های آب و فاضلاب هستند. ارائه گزارشات هفتگی، ماهیانه و فصلی تخصصی از جمله خدماتی است که این شرکت در بالاترین سطح کیفی به مسئولین تصفیه خانه ها ارائه می نماید.


بهره برداری تصفیه خانه

مدیریت لجن مازاد

لجن مازاد از جمله مواردی است که هم از نقطه نظر مالی و هم فنّی، مسئولین تصفیه خانه ها را دچار مشکل می‌نماید. راهبری صحیح و اصولی توسط کارشناسان این شرکت علاوه بر کاهش میزان لجن مازاد، راهکار های خلاقانه ای برای دفع و مدیریت لجن مازاد تصفیه خانه ها ارائه می دهد.


بهره برداری تصفیه خانه

ارائه خدمات مشاوره فنّی و آموزشی

کارشناسان بهره برداری تصفیه هوشمند آویسا به صورت On-Call و حضوری به صورت 24 ساعته آماده ارائه راهنمایی‌های فنّی و تخصصی در حوزه بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب و آب به کارفرمایان می باشد. همچنین امکان ارائه آموزش های تخصصی توسط این شرکت برای افزایش سطح دانش فنّی بهره برداران تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب نیز وجود دارد.


بهره برداری تصفیه خانه

تامین قطعات یدکی و تعمیرات

از مهمترین مواردی که هر تصفیه خانه به آن نیازمند است، تعمیرات دوره ای و پیش بینی نشده است. تیم تعمیر و نگهداری شرکت تصفیه هوشمند آویسا کلیه خدمات در این حوزه را برای انواع تجهیزات ارائه می نماید. همچنین شبکه تامین قطعات این شرکت آمادگی خود را برای تامین کلیه لوازم و قطعات یدکی تجهیزات تصفیه خانه های آب و فاضلاب اعلام می دارد.

4.4/5 - (28 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *