ارتقا و اصلاح

ارتقاء و اصلاح تصفیه خانه های آب و فاضلاب

تصفیه خانه های آب و فاضلاب مشتمل بر فرایندهایی هستند که با گذشت زمان و بواسطه سختگیرانه شدن قوانین سازمان حفاظت محیط زیست و یا افزایش پیش بینی نشده فاضلاب تولیدی، راندمان اولیه خود را نخواهند داشت و در عین حال تجهیزات الکتریکال و مکانیکال مختلفی دارند که مستهلک می گردند. اغلب از نقطه نظر مالی، ارتقاء و اصلاح تصفیه خانه های آب و فاضلاب از احداث واحدهای جدید تصفیه آب و فاضلاب، مقرون به صرفه تر هستند.
تست های امکانسجی، بررسی های عملیاتی دقیق و تجربیات فراوان دپارتمان ارتقاء و اصلاح تصفیه هوشمند آویسا، بهسازی تصفیه خانه های موجود و رفع مشکلات فرایندی و عملیاتی را با حداقل هزینه، ممکن ساخته است.

 

ارتقا و اصلاح

ارتقاء و اصلاح تصفیه خانه ها با مشکلات طراحی اولیه

بسیاری تصفیه خانه های آب و فاضلاب به دلایل مختلف تخصصی، به درستی طراحی نشده اند و در نتیجه پساب تصفیه شده از نظر کیفی با استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست تطابق نخواهد داشت. دپارتمان ارتقاء و اصلاح این شرکت، پس از انجام بررسی های اولیه، بهترین راهکار را برای رفع این مشکل به صاحبان تصفیه خانه ها ارائه می دهد.


ارتقا و اصلاح

حذف مواد مغذی

تصفیه خانه های قدیمی عمدتاً در حذف ترکیبات نیتروژنی و فسفر از فاضلاب ناتوان هستند. استانداردهای جدید زیست محیطی، مقادیر حداقل این ترکیبات را طلب می کند. این شرکت بر پایه دانش فنّی خود، فرایندهای قدیمی موجود را به سیستم های نوین با قابلیت حذف چنین ترکیباتی ارتقاء می دهد.


ارتقا و اصلاح

راهکارهای موثر و مقرون به صرفه

اگرچه ارتقاء و اصلاح تصفیه خانه های موجود هزینه های کمتری نسبت به احداث واحدهای جدید دارد، ولیکن این مهم تنها در سایه بررسی های دقیق پارامترهای عملیاتی و تجربه فراوان امکانپذیر است. دپارتمان ارتقاء و اصلاح این شرکت، موثرترین روش ها را برای بهسازی سیستم های موجود با حداقل هزینه به صاحبان تصفیه خانه ها ارائه می دهد.


ارتقا و اصلاح

هوشمندسازی

امروزه کلیه سیستم های صنعتی به جهت مزایای فراوان حوزه هوشمندسازی به این سمت حرکت کرده اند که البته صنعت آب و فاضلاب نیز از این قاعده مستثنی نیست. کاهش نیاز به نیروی آموزش دیده، کاهش مصرف مواد شیمیایی، عیب یابی خودکار، کاهش هزینه های عملیاتی و فرایندی و افزایش راندمان تصفیه خانه های آب و فاضلاب جزء کوچکی از مزایایی است که هوشمند سازی توسط کارشناسان این شرکت برای مسئولین تصفیه خانه ها فراهم می آورد.


ارتقاء و اصلاح

استفاده مجدد از فاضلاب تصفیه شده

مشکلات ناشی از کمبود آب و خشکسالی برای همگان مبرهن شده است. ارتقاء و اصلاح تصفیه خانه به منظور استفاده مجدد از فاضلاب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز، تامین آب برج های خنک کن، آب مورد نیاز شستشوی سطوح عمومی و آب مورد نیاز فلاش تانک ها، توسط متخصصین این شرکت به سهولت قابل اجرا است.


ارتقاء و اصلاح

افزایش ظرفیت تصفیه خانه های موجود

مشکلی که در مورد توانایی حذف مواد مغذی توسط تصفیه خانه های قدیمی ذکر شد، در مورد ظرفیت پذیرش کمّی فاضلاب نیز برای آن ها وجود دارد. مقدار مازاد فاضلاب تولیدی برای تصفیه خانه های قدیمی با تغییرات جزئی در فرایند، توسط دپارتمان ارتقاء و اصلاح این شرکت با بالاترین راندمان صورت می پذیرد.

4.2/5 - (32 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *