نصب و راه اندازی

یکی از فازهای مهم اجرایی در پروژه های آب و فاضلاب، نصب و راه اندازی این سیستم ها به طریقی است که علاوه بر تامین استانداردهای فنّی مربوطه، تعمیرات و نگهداری آتی را سهل و آسان نماید و از سوی دیگر حداقل هزینه را بر این فاز اجرایی تحمیل کند.
در پروژه های کوچک معمولاً عملیات نصب و راه اندازی توسط سازنده صورت می پذیرد ولیکن در پروژه های بزرگ (دبی بیش از 4000 مترمکعب در روز)، عمدتاً این عملیات از طریق شرکت ثالث و طبق نظرات و طراحی کارشناسان، و اجرا توسط تکنسین های مجرب در این حوزه انجام می شود.

عملیات نصب و راه اندازی کلیه سیستم های تصفیه فاضلاب و آب در تصفیه هوشمند آویسا توسط دپارتمان تخصصی در این شرکت، متشکل از کارشناسان تاسیسات و فرایند و تیم اجرایی زبده و مجرب بر مبنای اصول اساسی فنّی و اجرایی انجام می شود که علاوه بر تامین نیازهای اساسی کارفرمایان و صاحبان تصفیه خانه ها از نقطه نظر فنّی، هزینه های عملیاتی این بخش را به طرز چشمگیری کاهش می دهد.

نصب و راه اندازی

رعایت موازین فنّی

در یک تصفیه خانه یا پکیج تصفیه فاضلاب خواه بزرگ یا کوچک، عملیات نصب و راه اندازی باید بر اساس اصول اساسی فنّی و مهندسی انجام پذیرد تا علاوه بر مستندسازی کلیه مراحل، از صحت نصب اطمینان لازم کسب شود. رعایت استانداردهای ارائه شده از سوی مراجع ذیصلاح، اولویت اصلی  این شرکت است.


نصب و راه اندازی

کاهش هزینه های اجرایی

عملیات تاسیساتی عموماً بخش بزرگی از هزینه ها را بر صاحبان تصفیه خانه ها تحمیل می نماید. بررسی دقیق شرایط محلی و ارائه راهکارهای اختصاصی توسط تیم تخصصی این شرکت موجب کاهش چشمگیر هزینه های عملیاتی مرتبط با فاز نصب و راه اندازی می گردد.


نصب و راه اندازی

گستره فراگیر عملیات

نصب و راه اندازی سیستم های تصفیه کوچک و بزرگ، تفاوت های اساسی با یکدیگر دارند که آگاهی از جزئیات آن مستلزم دانش فنّی و تجربی متولیان این امر می باشد. دپارتمان نصب و راه اندازی تصفیه هوشمند آویسا به جهت انجام پروژه های مختلف عظیم و کوچک و نظارت کارشناسان تاسیساتی و فرایندی بر عملیات اجرایی، توانایی اجرای عملیات نصب و راه اندازی انواع سیستم های تصفیه با ظرفیت های مختلف را دارد.


نصب و راه اندازی

عیب یابی و رفع نقوص

برخی از سیستم هایی که پیشتر نصب و راه اندازی شده اند، دارای نواقصی هستند که برای صاحبان تصفیه‌خانه ها از نقطه نظر تعمیر و نگهداری، مشکل آفرین هستند. تیم نصب و راه اندازی این شرکت آماده عیب یابی و رفع نقص در مرحله نصب کلیه سیستم های تصفیه آب و فاضلاب می باشد.


نصب و راه اندازی

نصب و راه اندازی سیستم های نوین تصفیه

فرایندهای نوین تصفیه آب و فاضلاب دارای پیچیدگی های ذاتی هستند که این امر در مرحله نصب و راه اندازی آن ها نیز کاملاً مشهود است. متخصصین دپارتمان نصب و راه اندازی این شرکت علاوه بر توانایی در نصب اصولی چنین فرایندهایی، سیستم ها را بر اساس مبانی مهندسی ارائه شده توسط سازندگان و تجارب کاری خود راه اندازی می نمایند.


نصب و راه اندازی

هوشمند سازی فرایندهای موجود

اتوماسیون و هوشمند سازی، فرایندی کاملاً تخصصی است که به جهت هزینه های نسبتاً بالای آن، نیازمند بررسی‌ و طراحی کارشناسان کنترل و ابزار دقیق می باشد. کارشناسان این حوزه در دپارتمان تخصصی این شرکت پس از انجام بازرسی های محلی دقیق و بررسی الگوریتم های مختلف کنترل، اقدام به ارائه بهترین راهکار هوشمند سازی برای سیستم های تصفیه مختلف می کنند.


نصب و راه اندازی

حداقل زمان اجرا

یکی از پارامترهای مهم برای صاحبان تصفیه خانه ها کمبود زمان اجرایی است. عمدتاً تاخیر در فازهای اجرایی قبلی موجب کاهش زمان برای عملیات نصب و راه اندازی می شود. این شرکت بر اساس تعهد خود در خصوص همکاری مستمر با کارفرمایان محترم در کلیه مراحل در کنار صاحبان سیستم های تصفیه فاضلاب و آب قرار می گیرد تا نگرانی های مالی و زمانی در این رابطه، مرتفع گردد.

4.3/5 - (29 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *