پکیج تزریق مواد شیمیایی

پکیج تزریق مواد شیمیایی

آویسا سازنده و توسعه دهنده انواع پکیج تزریق مواد شیمیایی شامل پکیج کلرزنی، تزریق پلی الکترولیت، منعقد کننده، سود، اسید، آنتی اسکالانت و… در صنایع مختلف می باشد. تجربه سال ها ساخت انواع پکیج تزریق مواد شیمیایی این شرکت را قادر به ساخت طیف وسیعی از این تجهیز نموده است. دبی این سیستم ها از ml/h 5 تا m3/h 180 و فشار آن تا bar 3500 می باشد.

چرا پکیج تزریق مواد شیمیایی آویسا؟

 

پکیج تزریق مواد شیمیایی

طراحی استاندارد

تمامی سیستم های تزریق آویسا بر اساس استاندارد های بین المللی شاملASME ،API و ATEX طراحی می گردد. همچنین طراحی اختصاصی بر اساس درخواست کارفرما سبب شده تا عملکرد این محصول کاملا منطبق بر نیاز پروژه گردد.

 


پکیج تزریق مواد شیمیایی

کیفیت متریال

در ساخت پکیج تزریق مواد شیمیایی آویسا استفاده از دوزینگ پمپ های آلمانی(Prominant) و ایتالیایی(Etatron)، الکتروموتور ساخت آلمان(Siemens)، گیربکس، شاسی، شفت و پروانه استاندارد عملکرد بی نقص این محصول را حاصل نموده است.

 


پکیج تزریق مواد شیمیایی

صرفه اقتصادی

طراحی منطبق بر نیاز از یک سو و از سوی دیگر انتخاب تجهیزات بهینه در ساخت پکیج تزریق مواد شیمیایی این شرکت سبب شده که علاوه بر برآورده کردن نیاز از تحمیل هر گونه هزینه اضافه اعم از خرید و بهره برداری جلوگیری شود.

 


پکیج تزریق مواد شیمیایی

اتوماسیون سیستم تزریق

توانایی این شرکت در زمینه ابزار دقیق سبب شده تا کنترل سیستم در تمامی سطوح امکان پذیر گردد. این مهم از کنترل دستی تا فیدینگ و تزریق کاملا اتومات و هوشمند متناسب با درخواست را شامل می شود.

 


پکیج تزریق مواد شیمیایی

گارانتی و خدمات پس از فروش

اطمینان از کیفیت قطعات و لوازم به کار رفته در ساخت پکیج تزریق مواد شیمیایی آویسا سبب شده تا این محصول دارای یکسال گارانتی و ده سال تعهد تامین لوازم یدکی باشد.

 


 

افزونه های پکیج تزریق

پکیج تزریق مواد شیمیایی

یکنواخت ساز جریان Pulsation Dampeners
طبیعت پمپ های دوزینگ در پکیج های تزریق مواد شیمیایی به صورت پالسی می باشد. در شرایطی که نیاز به تزریق جریان به طور همگن باشد با این افزونه یکنواخت سازی انجام می گردد.

 

شیر پس ‌فشار Back Pressure Valve
در صورتی که اختلاف فشار مخزن مواد شیمیایی و محل تزریق کم و یا دقت بالای دوزینگ مد نظر باشد برای ایجاد فشار ثابت در پکیج تزریق مواد شیمیایی و همچنین جلوگیری از دوزینگ بیشتر مایع از این نوع شیر استفاده می شود.

 

شیر اطمینان Safety Relief Valve
جلوگیری از افزایش فشار سیستم بیش از فشار تعریف شده برای شیر (در صورت افزایش فشار، شیر اطمینان باز شده و مایع را از طریق خط برگشتی تخلیه می ‌کند).

 

سیلندر کالیبراسیون Calibration Pot
دوزینگ پمپ ها و به طور کلی پمپ های جابجایی مثبت از دقت بالایی برخوردارند با این وجود عواملی چون اختلاف فشار، علظت مواد شیمیایی و … بر دقت تزریق تاثیر گذار است. در مواردی که دقت بالا مد نظر باشد با استفاده از این تجهیز عمل کالیبره کردن دستگاه تحت شرایط محیط کار انجام می شود.

 

گیج فشار Pressure gauge
در بسیاری موارد مشخص بودن فشار در محل تزریق ضروریست که به طبع استفاده از فشار سنج در پکیج تزریق الزام می یابد. این المان در دو نوع روغنی و خشک و یا سنسور فشار عرضه می شود.

4.2/5 - (45 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *