مخزن آب هوایی

مخزن آب هوایی

مخزن آب هوایی که منبع آب هوایی یا تانکر آب هوایی نیز نامیده می شود در انواع توپی شکل، مخروطی، استوانه ای و مکعبی توسط شرکت آویسا تولید می گردد. ظرفیت نرمال ساخت در کارخانه بین 5000 تا 200000 لیتر می باشد که البته ساخت در اندازه و اشکال دیگر بنا به درخواست کارفرما امکان پذیر می باشد. این مخازن از جنس ورق سیاه با پوشش اپوکسی(ST-37 Anticorrosion Coated )، گالوانیزه(Galvanized Steel) و یا استیل(Stainless Steel) می باشد که قیمت مخزن هوایی به ازای هر کیلو وابستگی زیادی به انتخاب جنس آن دارد.

 

چرا مخزن آب هوایی آویسا؟

 

مخزن آب هوایی

طراحی مهندسی شده

اگر طراحی مخزن دست پایین در نظر گرفته شود عمر آن کوتاه شده و تباهی هزینه انجام شده را در پی خواهد داشت. همچنین در صورتی که طراحی دست بالا انجام شود هزینه اضافه در هنگام خرید به شما تحمیل می گردد. طراحی مهندسی شده با در نظر گرفتن ضرایب صحیح از این موارد جلوگیری نموده و قیمت مخزن آب هوایی منطقی می گردد.


مخزن آب هوایی

امکان استفاده تبلیغاتی

به دلیل سایز بزرگ و ارتفاع زیاد منبع آب هوایی با اضافه نمودن لوگو از این فرصت می توان به خوبی برای برند سازی استفاده نمود. البته این مهم نیاز به مهارت کافی در ساخت داشته که ظرافت کار در مجموعه ما به شما در این مهم بسیار کمک خواهد نمود.


مخزن آب هوایی

کاهش قیمت با حذف واسطه

به این دلیل که شرکت آویسا هم تولید کننده و هم عرضه کننده این محصولات است، پس با حذف واسطه ها قیمت مخزن آب هوایی این شرکت حداقل شده است.


مخزن آب هوایی

در نظر گرفتن ملاحظات ایمنی

ساخت مخزن آب هوایی نه تنها از لحاظ کیفیت ساخت بلکه از لحاظ ملاحظات ایمنی بسیار حاوز اهمیت است. این نکته در تمامی محصولات آویسا در نظر گرفته شده تا از تحمیل هر گونه ضرر مالی و جانی در هنگام بهره برداری پیشگری گردد.


مخزن آب هوایی

سرعت ساخت بالا

این مورد تابع دو عامل نیروی ماهر و تجهیزات کارامد مب باشد. شرکت آویسا با فراهم کردن هر دو این موارد زمان تحویل پروژه را به طور چشم گیری کاهش داده است.


مخزن آب هوایی

قرارداد و گارانتی معتبر

در اینجا عقد قرارداد با شخصیت حقوقی(تصفیه هوشمند آویسا) انجام شده و ضمانت نامه کتبی توسط این شرکت صادر می گردد و نه یک فرد، که در نتیجه خرید مخزن آب هوایی با اطمینان صورت گرفته و ضمانت پس از آن نیز آسودگی خیال شما را به دنبال دارد.

4.2/5 - (29 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *