پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی

پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی

پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی می تواند به قالیشویی ها به عنوان یک کسب و کار پر مصرف، در کاهش مصرف آب، تولید فاضلاب کمتر و استفاده مجدد از پساب تصفیه شده کمک کند. شستشوی فرش و موکت به شکل گسترده ای به صورت تجاری توسط قالیشویی ها انجام می‌پذیرد.

این مورد با در نظر گرفتن منابع محدود آبی کشور و ورود انواع مختلفی از آلاینده‌های خطرناک از جمله مواد شوینده، جامدات معلق و عوامل بیولوژیک بیماریزا طی پروسه شستشو به آب مصرفی، بسیار نگران کننده به نظر می رسد. از طرف دیگر صاحبان قالیشویی ها نیز علاقمند هستند تا با کاهش مصرف آب خود و تصفیه و بازگردش فاضلاب تولیدی، علاوه بر کاهش هزینه‌های مرتبط با مصرف آب، سهمی در حفاظت از منابع آبی داشته باشند.
شرکت تصفیه هوشمند آویسا با در نظر گرفتن دغدغه های موسسات قالیشویی و سازمان حفاظت محیط زیست با تکیه بر تکنولوژی الکتروکوآگولاسیون، اقدام به ارائه پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی با اختصاصات ذیل، نموده است:

پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی

حداقل فضای مورد نیاز

از محدودیت هایی که در خصوص قالیشویی ها وجود دارد، فضای در دسترسی در اکثر این موسسات است. پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی این شرکت در ابعاد بسیار بهینه در دو مدل سطحی و قابل دفن در زمین قابل ارائه است.

 


پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی

حداقل مصرف انرژی

اکثر سیستم های تصفیه فاضلاب دارای مصرف انرژی نسبتاً بالایی هستند. فرایند بهینه شده در پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی تصفیه هوشمند آویسا توسط تیم تحقیق و توسعه این شرکت مصرف انرژی را نسبت به راندمان فرایند تا حد بسیار مطلوبی کاهش داده است.

 


پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی

تولید آبی با کیفیت بالا

کلیه عوامل آلاینده از جمله ترکیباتی که موجب بروز رنگ ظاهری یا کدورت فاضلاب می شوند توسط این پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی ، حذف می شوند. از اینرو پساب تصفیه شده دارای کیفیت بسیار بالایی است که به راحتی می توان از آن مجدداً در مراحل شستشو، استفاده نمود.

 


پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی

سهولت بهره برداری پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی

صاحبان قالیشویی ها علاقمند هستند که پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی حداقل مشکلات و نیاز به راهبری داشته باشد. واحد R&D این شرکت با درک این نیاز در صنعت، پکیج های خود را مجهز به سیستم اتوماسیون نموده که علاوه بر رفع نیاز فوق، مصرف انرژی را نیز به حد چشمگیری کاهش می دهد.

 


پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی

عدم نیاز به مصرف مواد شیمیایی

قلب پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی تصفیه هوشمند آویسا، فرایند الکتروکوآگولاسیون یا انعقاد الکتریکی است که ضمن کارایی بالا، مصرف مواد شیمیایی در آن وجود ندارد و همین امر این سیستم را در زمره فرایندهای دوستدار محیط زیست قرار داده است. ضمن اینکه هزینه‌های مرتبط با این بخش نیز به طور کامل حذف می شود.

 


پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی

هزینه پایین بهره برداری

همانگونه که ذکر شد، بهینه سازی فرایند، بهبود کارکرد سیستم، کاهش مصرف انرژی و عدم نیاز به مصرف مواد شیمیایی در پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی این شرکت، موجب شده است که حداقل هزینه مرتبط با بهره برداری و نگهداری را بین کلیه سیستم های تصفیه فاضلاب، دارا باشد.

 


پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی

حداقل تولید لجن مازاد

به جهت اینکه پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی این شرکت، نیازی به مصرف مواد شیمیایی ندارد و مصرف الکترودهای این سیستم نیز بر مبنای نیاز فاضلابی به صورت کاملاً بهینه شده صورت می پذیرد، لذا لجن تولیدی به حداقل رسیده و بالاترین درصد جامدات و حداقل میزان آب محبوس در لجن را داراست.

 


پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی

حداکثر میزان بازگردش آب

هدف اصلی پکیج تصفیه فاضلاب قالیشویی شرکت تصفیه هوشمند آویسا، تصفیه و بازگردانی آب مصرفی به پروسه شستشوی قالیشویی ها، با کیفیت بالا است. این پکیج با بازگردانی بیش از 90 درصد آب مصرفی، نیاز صاحبان این موسسات را در خصوص کاهش هزینه های تجاری را مرتفع می سازد.

4.3/5 - (46 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *